Falster Klatreklub er en hyggelig lille forening med gode faciliteter og en åben atmosfære. Her er mulighed for, at lære om klatring, teknikker og udstyr, samt en anderledes måde, at bruge kroppen på og komme i form. Vores primære fokus er på klatredisciplinen bouldering, teknisk klatring i lav højde, men vi har også en 8m rebvæg hvor man kan lære om rebklatring og sikringsteknikker. Aftener i klubben er præget af godt samvær om klatring i fællesskab, sparring og udfordringer, samt kaffe og hygge.

Som medlem er der adgang til klubben 3 gange om ugen, se åbningstider nedenfor. Ved andre behov finder vi ud af noget. Foreningen vægter medlemsinddragelse højt og derfor er der rig mulighed for at være med til, at forme hvad der skal ske i klubben. Vi arbejder på, at tilrettelægge ugentlige træningssessioner, hvor der vil være undervisning og instruktion i specifikke elementer af klatringen.

Udover de ugentlige aftener, planlægger vi flere gange om året ture til større klatreklubber, eks. Blocks & Walls i København, eller ture ud i naturen til klatring på rigtige klipper.

Det er gratis at besøge klubben og prøve klatringen af et par gange, og skulle man blive glad for det, så er medlemsskabet billigt. 500/år for personer over 18 år og 250/år for personer under 18. Lyder det som noget for dig, eller har du spørgsmål, kontakt da meget gerne kasserer eller formand, kontaktinfo nedenfor. Du kan også besøge os på Facebook lige HER

Kontaktinfo:

Åbningstider:

Der er i øjeblikket ingen klatrehold, klubben arbejder på at skabe nye hold og åbningstider.

Udvalgte søndage, se Facebook opslag